OS-tider....

Känner en helt ny känsla när jag vet att att sverige vann curling på damsidan. känns bisarrt, att jag vet. men mitt intresse slutar ungefär där. när jag var liten var jag stundom sjukligt besatt av slalom, att det lades på tid när man missar en grind (heter det så?). konstaterade idag, att det inte var min grej. byggis är dock ett hysteriskt smeknamn.

istället kommer här en lista. helt orelaterad.

1. spets
2. päls
3. djur, helst med päls
4. pärlor
5. exoskelett (en favorit i repris)
6. "en stenhård prövning i lejonens kula"

när jag blir stor vill jag bo i en kula. företrädelsevis en jordkula. generationen i jordkulorna. älskart.
nej, såklart inte. kan ha en på mitt gods ägor.

Kommentarer

Tycker du något?

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0