Kamratskap.

jag anar ugglor i mossen. det är helt klart något lurt på gång och något det tigs om. dessutom misstänker jag starkt att det denna gången inte är min sedvanliga paranoia som spelar mig ett spratt. hemlighetsmakeri är en lek jag är bra på. aja... antar att om jag håller mig i skinnet ett tag till så kanske det visar sig vad det egentligen är som försiggår.

drömde dessutom underligt inatt.
drömde att ilo kunde prata och att jag var en man, panisk rädd för simbassänger.
en väns styvfarrenoverade huset, nyblonderad.
jag gick flera mil barfota, för att sedan bli uppplockad av en person jag insåg var jag själv, i en svart amazon.
vaknade med kameradschaft ringandes i huvudet.

vet inte alls vad det skall betyda. har iof haft kameradschaft på hjärnan i flera veckor nu.
plingeling

snart bär det ju av också. snart börjar resan till.. uhm. melonia?
nej så var det ju inte. karlstad hette det ju. men det ligger kanske nära?

Kommentarer

Tycker du något?

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0