Dona Eis Requiem

jag är fattig och utarmad. funderar på att bege mig in på brottets bana. du vet, cold kicking with the gangsta rap. eller köpa en trisslott för mina sista pengar, alternativt börja köpa ut ciggaretter, snus och folköl till minderåriga för en absurd ränta. inte för att det inte redan hänt... eller så. *host*

ligger efter med det mesta, dygnet, skolarbeten. känns som att det mesta laggar just nu. våren försvann ju och ersattes av snöstorm, vilket iofs gör att fågelbajset på min balkong inte syns längre.

har även lagt mig till med ytterst dåliga vanor, att köpa choklad, bröd och ost, ofta.
inte direkt främjande inför beachen 09 där inte. ehe...
 
men nog med gnäll, för att se lite ljus i framtiden så är en resa till berlin på planeringsstadiet. det är säkert något som att kommer att lätta upp stämmningen betydligt.  


Kommentarer

Tycker du något?

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0