Svarta Mjuka Stjärnor...

vaken för sent. för sen med allt. tjoho! ingen positiv attityd här. orkar inte ens låtsas idag. längtar tillbaka till passiva sängliggande "sjukdomsdagar" även om jag inte vill kalla det så utan mer kanske... ett annat stadie. egentligen mycket mer vad det handlar om. min personlighet är densamma. tiden rinner iväg just nu.

känner mig upprorisk. en cigarett och en flaska smirnoff vore inte fel. får nog göra lite tonårsrevolt i form av att ta på mig skinnjacka och köpa mig en folköl, känns ju lite ovärt att släppa kontrollen helt. göra det, the städad way.
åh... ful svengelska, i love you.

imorgon, eller ja egentligen senare i dag framåt förmiddagen skall jag baka lussekatter. det blir nog gott.

den sjuttonde skall jg träffa en läkare. då ska jag gnälla om livet och se om något händer. pallar inte vara vuxen längre. behöver en paus.

vill bli omhändertagen och lyssna på current, för alltid. undra när det inträffar.

Kommentarer

Tycker du något?

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0