Ditch Digger.

vart på fest i helgen, bettan fyllde år och det firades med en... orgie. mimmi kom ner igen och det var fint, saknat henne massor. såklart var också askel där. <3 och bettan och sara skall ha guld och gröna skogar för att ha hostat  (på häftig medie-svengelska) en av århundradets bästa fester. allt var så sjukt cp och bra på samma gång.  hur jag fick en julgran i kraniet någonstans vid pannloben har jag ingen aning men jag HATAR alla GRÖNA granar. 

idag, så...  jag vet inte. sovit någon slags sömn. sitter och funderar på om jag skall orka duscha, eller orka gå och handla mat. men jag orkar nog ingenting som vanligt så får sitta skabbig och sugen på föda vid datorn istället och droga musik.
funderar på att åka någonstans långt bort, as usual. så säger jag alltid. men känner verkligen inte för att vara hemma. vädret, staden, livet, jag. trött på det.
vill se vad som händer någon annanstans. det kanske inte är sådär superspännande men skulle kanske ge ett nytt perspektiv. packa väskan och... ja vad fan då? UPPLEVA?! HAH!
troligen inte. kan sitta hemma
med
mina
radbyten istället.

dricker tjugo koppar te och minns någonstans i bakhuvudet hur många kalorier det är i en sked honung... hur många skedar har jag i en kopp? syndigt många. america-size på beachen 10, älskart... undrar vad tiotalet kommer föra med sig? antagligen inte alls lika många lustigheter som 1910-talet, men förhoppningsvis något åt det hållet... jag hoppas på så mycket.  angstar över ingenting och känner mig kluven. eftersom allt följer standardmallen så finns det inte bara ett sätt att göra saker på nu. önskar jag KUNDE vara lite mindre passivoch kasta mig ut och bara tänka att "det löser sig".
istället sitter jag och älskar, hatar, ältar, analyserar och... kreverar. eller iaf ruttnar sönder sakta inifrån. 


Kommentarer

Tycker du något?

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0