Där Sitter Han & Äter Mask & Gömmer Sig För Solen

Vet inte riktigt exakt hur mycket jag skall skriva här. just nu är jag hundvakt, har en orolig klump i magen och längtar bort. är på besök i skogen. skolstarten kryper närmare, kyper, men fort. lurigt och ondskefullt. måste gå in där första dagen och slå ena näven i bordet och kanske hytta med den den andra nävens långfinger. pröva en lite mer pubertal approach då det tydligen är så att på företaget tingsholmgymnasiet så hjälper det inte att bete sig som en vuxen för att bli behandlad som en. att följa deras system som påminner om någon slags bisarr byåkrati är helt meningslöst, ingen annan gör ju vad som förväntas av dem. det känns lite som en medveten prövning, ungeför som att de kanske egentligen sitter på kontoret och hejar på mig, "use the force nixel, use the force". jag vet inte. det enda jag vet är att sommaren har varit för kort och för regning, alternativt för solig. var är sveriges lagom? ingenstans. jag återkommmer.

Kommentarer

Tycker du något?

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0