Syndaskrynkel.....

sitter ute i skogen och gömmer mig omvärlden. tyvärr verkar inte frånvaro bli en sånnär man låser in sig någonstans och komer ut som något nytt. metamorfosen får vänta till en annan dag, kanske jullovet när jag trots (kanske pga) av att jag inte tycker om julmat kommer ut som en america-sized rulta. fifan...

har inte gjort något vettigt av allt jag skulle ha gjort, mitt projektarbete som jag hade färdigt i huvudet har jag nu kommit fram till att jag glömt bort och mina förvirrade anteckningar går inte att tyda, skakig handstil och rader som ligger omlott och kors och tvärs uti varann. jag har ju kanske aldrig varit den mest organiserade människan men jag trodde att jag hade koll, sist jag tittade på mina anteckningar såg de helt normala ut men nu tycks orden ha bytt plats och raderna hoppat runt, på riktigt... suck.

drömde förvirrade drömmar inatt om en silverhielm som talade franska och tågluffning i ett europa som såg ut som om om tim burton tolkat st vitus-katedralen eller vad den nu heter den fräcka i prag. jag gick inte högstadiet mina kunskaper får brista.... jag känner till namnet främst pga bauhaus-låten st vitus dance, och samma titel med black sabbath. undrar när det slutar vara legitimt att skylla på att man inte gick högstadiet och slutar fungera att skaffa någon slags allmänbildning från halvt obskyr musik? kanske när man faktiskt nästan gymnasiet... huvvaligen, det är skrämmande nära. betryggande dock att ha åtminstonde ett år på komvux kvar.

Kommentarer

Tycker du något?

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0