Ett Skepp Kommer Lastat....

Idag hängde det en bulldogg i mitt finger, det var ganska festligt när man tänker på det.
utöver detta har jag suttit och varit uppgiven, förbannad och känt mig sådär otillfreds bättre än alla andra. ser fram emot helgen, lite i taget. funderar över vad för spännande jag skall göra idag. troligen inte så mycket. måste börja vara lite kreativ, skall rita en storyboard och låtsas att jag är seriös, sen skall jag en vacker dag gå och köpa svindyra tuschpennor och gråta mig till sömns. klottra ångestfyllda tankar på mitt nattduksbord, bli rik och berömd. 

framtiden är för nära.

dessutom har jag spillt parfym som jag skulle prova...  i mängder, så nu luktar jag som en rik Diortant utan luktsinne.

Kommentarer

Tycker du något?

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0