Jag Är Valrossen.

Idag var jag uppe i gryningen. i ottan. verkligen. gick upp klockan sex. sömnbristen tog ut sin rätt igår, så jag däckade runt tolv efter bilden av vilden. lämpligt nog må jag säga eftersom att jag idag hade en uppsattsskrivning, övning inför nationella provet. och jag trodde såklart det var på riktigt, hade magont och hela kitet eftersom jag tänkte att det kanske skulle vara utifrån särskilda regler jag inte hade någon aning om, men det var bara en övning, på ett häfte jag faktiskt fått och övat på, och det var... chill. var dock lite sur över att det inte var på riktigt när jag ändå sprungit i kinaskor i lervällning påväg till skolan för att hinna i tid, vi hade tid från tio i åtta till klockan två, med en rast på tjugo minuter och sedan lunch. men jag han färdigt till första rasten, på en och en halv timme. får erkänna att jag stressade lite... i vredesmod. men jag gjorde färdigt och är nästan stolt över mig själv... nästan. sen tog vi kafferast till lunchen, även om vi egentligen slutat men det var ju FESKBÖRGERRRS, och det kan man ju inte missa. åt halvt ihjäl mig, eftersom vi inte har någon mat hemma. eller jo.. det har vi, men ingen färdig. haha... sen kom jag hem vid tolv, lagom till 7th heaven. tydligen hade budgeten höjts eller dylikt eftersom de inte längre såg fulkristna ut utan USAflashiga med glansigt hår och nästan trendiga frisyrer. fantastiskt! sen tog jag en stärkande powernap på enochenhalv timme. fast hur stärkande den vart vet jag inte... fortfarande zombiehjärna från helvetet, kan det vara så att sömn och mat blev för mycket för min lekamen?

Kommentarer

Tycker du något?

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0